Kód: 06441336
Why, of the population of small and micro locally-owned firms, some choose to sell a portion of their sales abroad while others, facing similar market conditions, remain focused on their domestic market? The book presents a concep ... celý popis
2994 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 299 bodů
Why, of the population of small and micro locally-owned firms, some choose to sell a portion of their sales abroad while others, facing similar market conditions, remain focused on their domestic market? The book presents a conceptual model that is used to explain why some small firms export a portion of their sales abroad while others do not.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
2994 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )