Unbrandable / Nejlevnější knihy
Unbrandable

Kód: 09029405

Unbrandable

Autor Adam N Stone

The Unbrandables are a new kind of consumer: savvy, sensitive to inauthenticity; hostile to relentless, debt-driving materialism; and suspicious of marketing for products they do not want or that are bad for the environment. Yet t ... celý popis

730

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Unbrandable

Nákupem získáte 73 bodů

Anotace knihy

The Unbrandables are a new kind of consumer: savvy, sensitive to inauthenticity; hostile to relentless, debt-driving materialism; and suspicious of marketing for products they do not want or that are bad for the environment. Yet this is not to say that this demographic always rejects branding. From Muji in Japan, Mojang in Sweden, and Deus ex Machina in Australia to The Village Voice in New York, and even the California-based fast-food brand In-N-Out Burger, brands both new and established have been able to win over a more skeptical set of consumers by recognizing that honesty is the best policy on practical as well as moral grounds. Unbrandable is the guide, as much as there can be one, to imitating these companies successful marketing strategies. Author Adam Stone examines fifty brands and individuals who have learned how to thrive in this new branding landscape by taking a more creative, transparent approach. Each profile focuses on either a brand that works, an industry professional who has adapted to new branding challenges, an individual who can articulate better than any old-fashioned focus group what the new consumer wants, or a place among them, Berlin and Sao Paulo that flourishes on unbrandable principles."

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business & the environment, ???Green’ approaches to business

730

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: