Kód: 21260809
Lars Kolind turned Oticon, a struggling hearing aid company, into one of the most revolutionary businesses of our time by rethinking the concept of management. In this book, he rethinks business in the digital age together with Ja ... celý popis
472 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile titul naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 47 bodů
Lars Kolind turned Oticon, a struggling hearing aid company, into one of the most revolutionary businesses of our time by rethinking the concept of management. In this book, he rethinks business in the digital age together with Jacob B tter, a digital n
472 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )
Nacházíte se: