Truth in Marketing / Nejlevnější knihy
Truth in Marketing

Kód: 25355816

Truth in Marketing

Autor Anker, Thomas Boysen (University of Glasgow, UK)

Can we believe the claims that marketers make? Does truth in marketing matter? Apparently not...Despite the role of regulators, marketing claims are often ruled to be misleading, deceptive or incomplete. Surprisingly, scholars of ... celý popis

779


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Truth in Marketing

Nákupem získáte 78 bodů

Anotace knihy

Can we believe the claims that marketers make? Does truth in marketing matter? Apparently not...Despite the role of regulators, marketing claims are often ruled to be misleading, deceptive or incomplete. Surprisingly, scholars of market

Parametry knihy

779



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: