Truth in Advertising? / Nejlevnější knihy
Truth in Advertising?

Kód: 20478318

Truth in Advertising?

Autor Barbara Allen, Daniel Stevens

This book represents the first systematic effort to examine (1) the factual accuracy of the claims made in an entire political advertising campaign, (2) the visuals and sound cues used in that advertising and their relationship wi ... celý popis

5005


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Truth in Advertising?

Nákupem získáte 501 bodů

Anotace knihy

This book represents the first systematic effort to examine (1) the factual accuracy of the claims made in an entire political advertising campaign, (2) the visuals and sound cues used in that advertising and their relationship with the tone and accuracy of ads, and (3) the impact of the accuracy..

Parametry knihy

5005



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 299 Kč.

Nacházíte se: