Truth. The new Rules for Marketing in a Skeptical World / Nejlevnější knihy
Truth. The new Rules for Marketing in a Skeptical World

Kód: 06506883

Truth. The new Rules for Marketing in a Skeptical World

Autor Lynn B. Upshaw

When it comes to the most effective marketing, it's not a company's slick package or sexy message that will ultimately win customers. The real truth is that a company's success lies in its ability to convey its integrity. Using re ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Truth. The new Rules for Marketing in a Skeptical World

Anotace knihy

When it comes to the most effective marketing, it's not a company's slick package or sexy message that will ultimately win customers. The real truth is that a company's success lies in its ability to convey its integrity. Using real-world examples, this work offers a systematic approach for building customer loyalty and increasing market share.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: