Kód: 00048441
Pro manažery, podnikatele a zaměstnance Jak přesvědčit klienta, aby si koupil to, co mu nabízíme? Jak přemluvit šéfa, aby přistoupil na náš pozměňovací návrh nebo inspirativní nápad? Jak dosáhnout toho, aby se ze skupiny nezávisl ... celý popis
Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Pro manažery, podnikatele a zaměstnance Jak přesvědčit klienta, aby si koupil to, co mu nabízíme? Jak přemluvit šéfa, aby přistoupil na náš pozměňovací návrh nebo inspirativní nápad? Jak dosáhnout toho, aby se ze skupiny nezávisle pracujících zaměstnanců stal fungující tým? Čtyři kapitoly této knihy představují jednotlivé stupně, kterými by člověk měl projít, aby zvládl kompletní komunikační trénink, po němž lze na předchozí otázky nalézt praktickou odpověď. Od základních komunikačních pravidel a kroků, které se týkají např. očního kontaktu, pozdravu, prvních slov, se postupuje k postojům, řeči těla, řeči mozku a osobnostním rysům. Cílem jednotlivých kroků a předepsaných cvičení je vytvoření vlastního osobního stylu při jednání s druhými na pracovišti, zlepšení lidských i profesionálních vztahů.
Zařazení knihy Knihy v češtině Populárně naučná pro dospělé Kariéra Podnikání a obchod
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )