Transnational Television Worldwide / Nejlevnější knihy
Transnational Television Worldwide

Kód: 04295466

Transnational Television Worldwide

Autor Jean K Chalaby

This book is the first to offer a global perspective on the unique contemporary media phenomenon of transnational television channels. It is also the first to compare their impact in different regions of the globe. Revealing great ... celý popis

6103


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Transnational Television Worldwide

Nákupem získáte 610 bodů

Anotace knihy

This book is the first to offer a global perspective on the unique contemporary media phenomenon of transnational television channels. It is also the first to compare their impact in different regions of the globe. Revealing great richness and diversity across some of the world's main geocultural regions (Europe, the Middle East, Africa, South Asia, Greater China and Latin America), international contributors with in-depth industry knowledge examine the place of these channels in the process of globalization, their impact on the nation-state and on regional culture and politics. The book also considers audiences and geocultural TV markets, providing new ways of thinking about the emerging transnational media order.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

6103

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: