Transnational Media Corporation / Nejlevnější knihy
Transnational Media Corporation

Kód: 06595134

Transnational Media Corporation

Autor Richard A. Gershon

Focusing on the consolidation of players in many aspects of business, including banking, aviation, insurance and mass media, this work discusses the "Transnational Media Corporation" and asks what makes a global corporation global ... celý popis

3267


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Transnational Media Corporation

Nákupem získáte 327 bodů

Anotace knihy

Focusing on the consolidation of players in many aspects of business, including banking, aviation, insurance and mass media, this work discusses the "Transnational Media Corporation" and asks what makes a global corporation global? And to what extent do TNMCs affect the marketplace of ideas?

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics International economics

3267

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: