Trading Up / Nejlevnější knihy
Trading Up

Kód: 04237993

Trading Up

Autor Michael J Silverstein

An upbeat survey of a range of consumer brands . . . which, the authors argue, are successful because they appeal not just to the material needs of consumers but to their emotional desires--"The New Yorker." Illustrated. ... celý popis

372


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Trading Up

Nákupem získáte 37 bodů

Anotace knihy

An upbeat survey of a range of consumer brands . . . which, the authors argue, are successful because they appeal not just to the material needs of consumers but to their emotional desires--"The New Yorker." Illustrated.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

372

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: