Trademarks, Brands, and Competitiveness / Nejlevnější knihy
Trademarks, Brands, and Competitiveness

Kód: 06729888

Trademarks, Brands, and Competitiveness

'Trade Marks, Brands and Competitiveness' brings together scholars from a variety of disciplines to provide a critical account of the contribution of branding to economic growth, the relationship between trademark law and brand st ... celý popis

1701


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Trademarks, Brands, and Competitiveness

Nákupem získáte 170 bodů

Anotace knihy

'Trade Marks, Brands and Competitiveness' brings together scholars from a variety of disciplines to provide a critical account of the contribution of branding to economic growth, the relationship between trademark law and brand strategy, and the building and repositioning of individual brands as case studies in the effects of competition.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Law Laws of Specific jurisdictions Intellectual property law

1701

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: