TQM Practices in Service Organizations / Nejlevnější knihy
TQM Practices in Service Organizations

Kód: 07084270

TQM Practices in Service Organizations

Autor Nusrah Samat

TQM is always said to provide a lot of benefits to the organization. One of them is better service quality, which is crucial for service organization in satisfying customers needs and wants. Also, it is said to influence the marke ... celý popis

1293


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize TQM Practices in Service Organizations

Nákupem získáte 129 bodů

Anotace knihy

TQM is always said to provide a lot of benefits to the organization. One of them is better service quality, which is crucial for service organization in satisfying customers needs and wants. Also, it is said to influence the market orientation, which is important to enhance effective market and organizational performance. Furthermore, it was already established that the concept and principles underlying market orientation could improve organizational performance.

Parametry knihy

1293

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: