Toward Cross-Channel Management / Nejlevnější knihy
Toward Cross-Channel Management

Kód: 09203440

Toward Cross-Channel Management

Autor Thomas Rudolph, Felix Brunner

In the age of cross-channel commerce, successful firms must identify, develop, and implement the right cross-channel services to attract and satisfy their target customers. This book aims to assist multi-channel players to increas ... celý popis

2478


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Toward Cross-Channel Management

Nákupem získáte 248 bodů

Anotace knihy

In the age of cross-channel commerce, successful firms must identify, develop, and implement the right cross-channel services to attract and satisfy their target customers. This book aims to assist multi-channel players to increase their company s performance and enhance their overall value proposition by showing how to select the appropriate cross-channel strategy and how to establish synergies between online and offline channels.

Parametry knihy

2478

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: