Tourism Management, Marketing, and Development / Nejlevnější knihy
Tourism Management, Marketing, and Development

Kód: 09380349

Tourism Management, Marketing, and Development

Autor Marcello M. Mariani, Dimitrios Buhalis, Wojciech Czakon

Companies in the tourism sector are confronted with increasing managerial challenges and have to deal with a turbulent and fast changing environment. A perfect storm of increased importance of tourism as a socio-economic phenomeno ... celý popis

4798


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Tourism Management, Marketing, and Development

Nákupem získáte 480 bodů

Anotace knihy

Companies in the tourism sector are confronted with increasing managerial challenges and have to deal with a turbulent and fast changing environment. A perfect storm of increased importance of tourism as a socio-economic phenomenon, together with the understanding that even a destination with the best assets (natural and cultural) cannot survive the increasing international competition without good managerial practices, has provided significant momentum for the development of the disciplinary field of tourism management in the last two decades. This volume recognizes the relevance of tourism and tourism activities as major economic drivers, with a specific focus on the role of destination management and marketing, performance and strategies, and sustainability. It is the collective intellectual effort of a number of international scholars to cultivate original research on tourism management from a variety of theoretical perspectives. Together, they outline ways to achieve a sustainable competitive advantage using a Triple Bottom Line (TBL) approach in one of the fastest growing sectors of the contemporary global economy: travel and tourism.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

4798



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: