Tourism in the Middle East / Nejlevnější knihy
Tourism in the Middle East

Kód: 05096887

Tourism in the Middle East

Autor Dr Rami Farouk Daher

This edited volume on tourism in the Middle East embodies a multi-discursive approach to the study of tourism in the region offering not only different perspectives but qualifying local knowledge and realities. The book re-examine ... celý popis

4566

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Tourism in the Middle East

Nákupem získáte 457 bodů

Anotace knihy

This edited volume on tourism in the Middle East embodies a multi-discursive approach to the study of tourism in the region offering not only different perspectives but qualifying local knowledge and realities. The book re-examines the discourse of tourism within geopolitical contemporary regional realities. The book re-conceptualizes tourism as a discourse linked to heritage and identity construction, national and global economies, and development of local communities. Alternatively, a new discursive approach to the understanding of tourism emerges out of invigorating and stimulating latent regional realities and the social histories of various towns, villages, and cultural landscapes within the contested and politically-charged region of the Middle East. The book investigates issues of national identity, authenticity, definition of heritage, representation of cultures and regions, community and tourism development, urban tourism, heritage conservation and tourism, and tourism related investments through a new vision for the region that transcends current geopolitics or national and formal historiographies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

4566

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: