Kód: 15729399
This book is the first to explore Arabic tourism from a business viewpoint and focuses on business planning, management and marketing destinations in the Arab World. It examines similarities and differences in the emergence and de ... celý popis
3838 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 384 bodů
This book is the first to explore Arabic tourism from a business viewpoint and focuses on business planning, management and marketing destinations in the Arab World. It examines similarities and differences in the emergence and development of the tourism industry in countries across the Arab world as well as its inbound and outbound travel flows.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries
3838 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )