Theory and Research in Mass Communication / Nejlevnější knihy
Theory and Research in Mass Communication

Kód: 06728885

Theory and Research in Mass Communication

Autor David K. Perry

This updated edition presents a civic journalism treatment of the field of mass communication. It focuses on the empirical consequences of the work of journalists and includes additional material concerning media ownership structu ... celý popis

5172


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Theory and Research in Mass Communication

Nákupem získáte 517 bodů

Anotace knihy

This updated edition presents a civic journalism treatment of the field of mass communication. It focuses on the empirical consequences of the work of journalists and includes additional material concerning media ownership structures and their possible relationship to media content and effects.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

5172

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: