Theory and Practice for Children's Contextualized Learning of Their First Language / Nejlevnější knihy
Theory and Practice for Children's Contextualized Learning of Their First Language

Kód: 16609529

Theory and Practice for Children's Contextualized Learning of Their First Language

Autor Li Jilin

This book discusses situational instruction - a topic that is particularly relevant to Chinese language teaching and learning - in the context of research in the field. Employing real-world classroom case studies, it focuses on co ... celý popis

2998


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 11-13 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Theory and Practice for Children's Contextualized Learning of Their First Language

Nákupem získáte 300 bodů

Anotace knihy

This book discusses situational instruction - a topic that is particularly relevant to Chinese language teaching and learning - in the context of research in the field. Employing real-world classroom case studies, it focuses on contextualized literacy, reading and writing. It also includes the findings of studies by practitioners with over 30 years of practical research experience, providing a valuable resource for anyone with an interest in Chinese teaching.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Organization & management of education

2998

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: