Kód: 11039504
The Strategic Pricing of Pharmaceuticals explains how pharmaceutical prices are, and should be set, in the US and international markets. The book discusses how pharmaceuticals are different from other products in terms of value an ... celý popis
1672 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 167 bodů
The Strategic Pricing of Pharmaceuticals explains how pharmaceutical prices are, and should be set, in the US and international markets. The book discusses how pharmaceuticals are different from other products in terms of value and why typical assumptions and approaches to pricing fail to consider the true nature of pharmaceuticals or to capture their value. This book provides pharmaceutical marketers with needed guidance through the use of in-depth discussions and analyses of the factors that should be considered when setting and managing pharmaceutical prices.
1672 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )
Nacházíte se: