role of advertising in Indian women's desire to be fair / Nejlevnější knihy
role of advertising in Indian women's desire to be fair

Kód: 09034588

role of advertising in Indian women's desire to be fair

Autor Christina Gorke

This study deals with the situation in India, in particular, with the situation of young Indian women. Ever since advertisers and multinational companies discovered India s remarkable aspiration for light complexions, more and mor ... celý popis

1969


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize role of advertising in Indian women's desire to be fair

Nákupem získáte 197 bodů

Anotace knihy

This study deals with the situation in India, in particular, with the situation of young Indian women. Ever since advertisers and multinational companies discovered India s remarkable aspiration for light complexions, more and more fairness products and most importantly, advertisements for fairness products, have been established on the Indian market. The desire for fair skin in India is a culturally embedded issue but advertising might have reinforced it.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

1969

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: