Power of Why / Nejlevnější knihy
Power of Why

Kód: 11426436

Power of Why

Autor C. Richard Weylman, Greg Ostergren

When customers are deciding to buy, they have one focus: they want to know WIIFM (What's In It For Me). Weylman reveals to readers everywhere how to bring consumer-centric marketing to their own organization.


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Power of Why

Anotace knihy

When customers are deciding to buy, they have one focus: they want to know WIIFM (What's In It For Me). Weylman reveals to readers everywhere how to bring consumer-centric marketing to their own organization.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: