The Pop Up Paradigm: How Brands Build Human Connections in a Digital Age / Nejlevnější knihy
The Pop Up Paradigm: How Brands Build Human Connections in a Digital Age

Kód: 12410008

The Pop Up Paradigm: How Brands Build Human Connections in a Digital Age

Autor Melissa Gonzalez

New Extended and Revised Version In a world where the relationship between brands and consumers is becoming more and more transactional, how can businesses build real, human connections with their customers?Melissa Gonzalez, the ... celý popis

460


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize The Pop Up Paradigm: How Brands Build Human Connections in a Digital Age

Nákupem získáte 46 bodů

Anotace knihy

New Extended and Revised Version In a world where the relationship between brands and consumers is becoming more and more transactional, how can businesses build real, human connections with their customers?Melissa Gonzalez, the retail str

Parametry knihy

460

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: