Oxford Handbook of Corporate Reputation / Nejlevnější knihy
Oxford Handbook of Corporate Reputation

Kód: 02419681

Oxford Handbook of Corporate Reputation

Autor Michael L. Barnett, Timothy G. Pollock

The Handbook offers a diverse set of scholarly perspectives on the nature of corporate reputation: what it is, where it comes from, and how it may be managed to create and protect corporate as well as societal value. Written and o ... celý popis

1559


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Oxford Handbook of Corporate Reputation

Nákupem získáte 156 bodů

Anotace knihy

The Handbook offers a diverse set of scholarly perspectives on the nature of corporate reputation: what it is, where it comes from, and how it may be managed to create and protect corporate as well as societal value. Written and organized in an accessible way, it assesses the current state of the field and provides guidance for future research.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

1559

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: