Objectification of Women in Moroccan Advertising / Nejlevnější knihy
Objectification of Women in Moroccan Advertising

Kód: 09213844

Objectification of Women in Moroccan Advertising

Autor Moumni Omar

The book The Objectification of Women in Moroccan Advertizing is an important contribution to the field of media and cultural studies since it analyses the representation of women in Moroccan advertising, the visual messages that ... celý popis

1414


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Objectification of Women in Moroccan Advertising

Nákupem získáte 141 bodů

Anotace knihy

The book The Objectification of Women in Moroccan Advertizing is an important contribution to the field of media and cultural studies since it analyses the representation of women in Moroccan advertising, the visual messages that advertizing conveys and their great effects on our perception of life. This research investigates the discourse of media and the misrepresentation of women on Moroccan TV, magazines and in billboards without neglecting an important facet of advertizing and media which is Fashion photography.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Language Language: reference & general

1414

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: