New Global Marketing / Nejlevnější knihy
New Global Marketing

Kód: 19190309

New Global Marketing

Autor Johny Johansson, Michael Furick

The New Global Marketing: Local Adaptation for Sustainability and Profit discusses the ways that marketing managers can assess the potential for global expansion and help their firms capitalize on opportunities. The book explores ... celý popis

6291


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize New Global Marketing

Nákupem získáte 629 bodů

Anotace knihy

The New Global Marketing: Local Adaptation for Sustainability and Profit discusses the ways that marketing managers can assess the potential for global expansion and help their firms capitalize on opportunities. The book explores which companie

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management International business

6291

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: