Media and the Falklands Campaign / Nejlevnější knihy
Media and the Falklands Campaign

Kód: 03612325

Media and the Falklands Campaign

Autor Valerie Adams

In the controversy over the reporting of the Falklands conflict, criticism focused on the media's use of armchair strategists to interpret and speculate about operations in the South Atlantic. Valerie Adams sets that media comment ... celý popis

5060


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Media and the Falklands Campaign

Nákupem získáte 506 bodů

Anotace knihy

In the controversy over the reporting of the Falklands conflict, criticism focused on the media's use of armchair strategists to interpret and speculate about operations in the South Atlantic. Valerie Adams sets that media commentary in an historical perspective and examines its actual content to see whether the criticism was justified and whether the material actually helped to inform the public about the actions undertaken on their behalf. The issues raised in wartime by the relationship between the media, the government and the public in a democracy are explored: the Falklands' problems appear insignificant set against potential future difficulties.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Humanities History Regional & national history

5060

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: