The Language of Politics / Nejlevnější knihy
The Language of Politics

Kód: 01384760

The Language of Politics

Autor Michael L. Geis

This study is the second of two I have done concerning how language is used to persuade others to believe things and to do things. The first, published by Aca demic Press, was The Language of Television Advertising, and was concer ... celý popis

2258

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize The Language of Politics

Nákupem získáte 226 bodů

Anotace knihy

This study is the second of two I have done concerning how language is used to persuade others to believe things and to do things. The first, published by Aca demic Press, was The Language of Television Advertising, and was concerned with how advertisers use language in their efforts to sell products and services and how consumers could be expected to understand it. In this study, the focus is on how politicians use language to win elections and get others to accept their policies and programs and on how journalists report the suasive efforts of politicans. I combine an interest in the language of political reporting with an interest in the language of politics for a number of reasons. First, much of the suasive rhetoric of politicians is filtered through the minds of political journalists before it reaches the citizenry, and we can be reasonably sure that this rhetoric does not come out the way it went in. Second, the press plays a significant role in deter mining the nation's political agenda through its choices of what issues will be presented to the public, how these issues will be presented, and which voices will be heard speaking out on these issues. Third, political reporting can be suasive in effect, if not in intent, and it will be useful, I think, to understand how this is so.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

2258

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: