The KISS Theory: Basics of Call Center Training: Keep It Strategically Simple "A simple approach to personal and professional developme / Nejlevnější knihy
The KISS Theory: Basics of Call Center Training: Keep It Strategically Simple

Kód: 17554781

The KISS Theory: Basics of Call Center Training: Keep It Strategically Simple "A simple approach to personal and professional developme

Autor Jayne Finn

Phone skills are a highly valuable tool to have in an employee's skill-set, and Call Center Training will help provide those skills. This book will help you improve your phone skills which will make you more confident, improve sal ... celý popis

435


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize The KISS Theory: Basics of Call Center Training: Keep It Strategically Simple "A simple approach to personal and professional developme

Nákupem získáte 44 bodů

Anotace knihy

Phone skills are a highly valuable tool to have in an employee's skill-set, and Call Center Training will help provide those skills. This book will help you improve your phone skills which will make you more confident, improve sales, and help gain new cust

Parametry knihy

435

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: