Impact of 9/11 on Business and Economics / Nejlevnější knihy
Impact of 9/11 on Business and Economics

Kód: 13808224

Impact of 9/11 on Business and Economics

Autor James J. Heckman, M. Morgan

The Impact of 9/11 on Business and Economics is the second volume of the six-volume series The Day that Changed Everything? edited by Matthew J. Morgan. The series brings together from a broad spectrum of disciplines the leading t ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 14-18 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Impact of 9/11 on Business and Economics

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

The Impact of 9/11 on Business and Economics is the second volume of the six-volume series The Day that Changed Everything? edited by Matthew J. Morgan. The series brings together from a broad spectrum of disciplines the leading thinkers of our time to reflect on one of the most significant events of our time.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Politics & government Political activism

1681

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: