Geography of Small Firm Innovation / Nejlevnější knihy
Geography of Small Firm Innovation

Kód: 01381160

Geography of Small Firm Innovation

Autor G. Black

The Geography of Small Firm Innovation offers a unique look at the importance of geographic proximity to the innovative activity of high-tech small firms. The book explores the concentration of innovation across metropolitan areas ... celý popis

3313


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Geography of Small Firm Innovation

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

The Geography of Small Firm Innovation offers a unique look at the importance of geographic proximity to the innovative activity of high-tech small firms. The book explores the concentration of innovation across metropolitan areas in the United States during the 1990s, by introducing a novel measure of small-firm innovation based on the U.S. Small Business Innovation Research Program, the largest federal R and D program for small business. The empirical evidence indicates the differing effects of technological infrastructure on the likelihood of innovation occurring in a metropolitan area, which has implications for public policy.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Entrepreneurship

3313

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: