The Customer Journey in Omnichannel Retail. An exploratory requirements analysis for a customer journey modelling and analysis tool / Nejlevnější knihy
The Customer Journey in Omnichannel Retail. An exploratory requirements analysis for a customer journey modelling and analysis tool

Kód: 24037710

The Customer Journey in Omnichannel Retail. An exploratory requirements analysis for a customer journey modelling and analysis tool

Autor Marie Klose

Master's Thesis from the year 2018 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,7, language: English, abstract: The customer journey is a central topic for al ... celý popis

2700


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize The Customer Journey in Omnichannel Retail. An exploratory requirements analysis for a customer journey modelling and analysis tool

Nákupem získáte 270 bodů

Anotace knihy

Master's Thesis from the year 2018 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,7, language: English, abstract: The customer journey is a central topic for all retailers to consider to

Parametry knihy

2700

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: