The Customer First Manager: Prioritize, Perform and Get Promoted / Nejlevnější knihy
The Customer First Manager: Prioritize, Perform and Get Promoted

Kód: 17076464

The Customer First Manager: Prioritize, Perform and Get Promoted

Autor Robert Fitzgerald

Being a manager for Microsoft is different than being a manager for McDonalds. Being a manager for HP is different than being a manager for Hertz. The U.S. Department of Labor states there are 6.7 million customer service managers ... celý popis

282


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize The Customer First Manager: Prioritize, Perform and Get Promoted

Nákupem získáte 28 bodů

Anotace knihy

Being a manager for Microsoft is different than being a manager for McDonalds. Being a manager for HP is different than being a manager for Hertz. The U.S. Department of Labor states there are 6.7 million customer service managers in our retailers, grocers

Parametry knihy

282

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: