Competitive Advantage Period and the Industry Advantage Period / Nejlevnější knihy
Competitive Advantage Period and the Industry Advantage Period

Kód: 03621291

Competitive Advantage Period and the Industry Advantage Period

Autor Thomas Fritz, Prof. Dr. Andreas Bausch

Thomas Fritz presents a comprehensive review of empirical research on the creation of superior economic performance. He quantifies the competitive advantage period (CAP) and the industry advantage period (IAP) and assesses determi ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Competitive Advantage Period and the Industry Advantage Period

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

Thomas Fritz presents a comprehensive review of empirical research on the creation of superior economic performance. He quantifies the competitive advantage period (CAP) and the industry advantage period (IAP) and assesses determinants of the sustainability of intra- and inter-industry performance differences.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

1681

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: