The Chipotle Effect: The changing landscape of the American Social Consumer and how Fast Casual is impacting the future of restaurants. / Nejlevnější knihy
The Chipotle Effect: The changing landscape of the American Social Consumer and how Fast Casual is impacting the future of restaurants.

Kód: 16839119

The Chipotle Effect: The changing landscape of the American Social Consumer and how Fast Casual is impacting the future of restaurants.

Autor Paul Barron

The changing landscape of the American Social Consumer is shifting rapidly and these changes are having a major impact on future of restaurants demonstrated in this new book by Paul Barron, renowned entrepreneur, publisher, founde ... celý popis

701


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize The Chipotle Effect: The changing landscape of the American Social Consumer and how Fast Casual is impacting the future of restaurants.

Nákupem získáte 70 bodů

Anotace knihy

The changing landscape of the American Social Consumer is shifting rapidly and these changes are having a major impact on future of restaurants demonstrated in this new book by Paul Barron, renowned entrepreneur, publisher, founder of FastCasual.com and re

Parametry knihy

701

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: