The association between the type of hotel and customer satisfaction / Nejlevnější knihy
The association between the type of hotel and customer satisfaction

Kód: 14115311

The association between the type of hotel and customer satisfaction

Autor Marine Masson

In a world where customers are more volatile and demanding than ever, where internet made everything easy, from choosing, selecting, looking for information and criticise, how luxury hotels can make profit and do the difference ? ... celý popis

1317


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize The association between the type of hotel and customer satisfaction

Nákupem získáte 132 bodů

Anotace knihy

In a world where customers are more volatile and demanding than ever, where internet made everything easy, from choosing, selecting, looking for information and criticise, how luxury hotels can make profit and do the difference ? How to be remembered ? What are customers looking for and expecting ? Does the size or type of hotel matters ? And is exclusivity influenced by it ? These are the questions I'm trying to answer. Satisfy customer's needs and desires is not enough anymore. They want to be surprised, they want to feel special, they want to live the best experience of their lives.

Parametry knihy

1317

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: