The AIDA model - Wrong spelling in advertisements as an attention-seeking device / Nejlevnější knihy
The AIDA model - Wrong spelling in advertisements as an attention-seeking device

Kód: 01624284

The AIDA model - Wrong spelling in advertisements as an attention-seeking device

Autor Juliane Behm

Seminar paper from the year 2006 in the subject English Language and Literature Studies - Linguistics, printed single-sided, grade: 1,0, University of Rostock (Institut für Anglistik/Amerikanistik), course: PS Advertising and Medi ... celý popis

486


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize The AIDA model - Wrong spelling in advertisements as an attention-seeking device

Nákupem získáte 49 bodů

Anotace knihy

Seminar paper from the year 2006 in the subject English Language and Literature Studies - Linguistics, printed single-sided, grade: 1,0, University of Rostock (Institut für Anglistik/Amerikanistik), course: PS Advertising and Media Texts, 6 entries in the bibliography, language: English, abstract: In this paper the focus will be on commercial consumer advertising in print media, its functions in the advertising situation defined by the AIDA model and the role which language plays in fulfilling these functions. Therefore, I will give an analysis of chosen adverts including an unusual use of language in form of wrong spelling (e.g. Got2B, Motorazr, Absolut Vodka) in order to compare their effects with those of advertisements using standard language.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts The arts: general issues

486

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: