Teoría de la publicidad / Nejlevnější knihy
Teoría de la publicidad

Kód: 13039808

Teoría de la publicidad

Autor Raúl Eguizábal

Muchos de los que se mueven en el territorio publicitario han oídoalguna vez que la publicidad ha muerto, que ya solo creen en ella lospublicitarios, y que anunciantes y público desconfían ya de este viejo discurso. Pero la realid ... celý popis

599

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Teoría de la publicidad

Nákupem získáte 60 bodů

Anotace knihy

Muchos de los que se mueven en el territorio publicitario han oídoalguna vez que la publicidad ha muerto, que ya solo creen en ella lospublicitarios, y que anunciantes y público desconfían ya de este viejo discurso. Pero la realidad es que nunca nos han bombardeado con másanuncios, ni nunca los canales de televisión, por poner un ejemplo,han ingresado tanto por este concepto.Raúl Eguizábal realiza en este libro un esfuerzo teórico, dereflexión, en busca de explicaciones para un fenómeno que, endemasiados casos, ha sido tratado con la ligereza de la rese?a o conla diligencia del inventario técnico.

Parametry knihy

599

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: