Teaching Adolescents To Become Learners The Role of Noncognitive Factors in Shaping School Performance: A Critical Literature Review / Nejlevnější knihy
Teaching Adolescents To Become Learners The Role of Noncognitive Factors in Shaping School Performance: A Critical Literature Review

Kód: 16883416

Teaching Adolescents To Become Learners The Role of Noncognitive Factors in Shaping School Performance: A Critical Literature Review

Autor Camille A Farrington, Melissa Roderick, Elaine Allensworth

"Teaching Adolescents To Become Learners" summarizes the research on five categories of noncognitive factors that are related to academic performance: academic behaviors, academic perseverance, academic mindsets, learning strategi ... celý popis

662


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Teaching Adolescents To Become Learners The Role of Noncognitive Factors in Shaping School Performance: A Critical Literature Review

Nákupem získáte 66 bodů

Anotace knihy

"Teaching Adolescents To Become Learners" summarizes the research on five categories of noncognitive factors that are related to academic performance: academic behaviors, academic perseverance, academic mindsets, learning strategies, and social skills, and

Parametry knihy

662

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: