Sustainability and B2B marketing in Postmoderrn Context / Nejlevnější knihy
Sustainability and B2B marketing in Postmoderrn Context

Kód: 06983412

Sustainability and B2B marketing in Postmoderrn Context

Autor Srikrishna Katari

The study critically reviews literature on postmodernity and its implication on marketing, business-to-business marketing approaches and implications of postmodernity on it, sustainability and processes of entering market. The stu ... celý popis

1481


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 5-7 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Sustainability and B2B marketing in Postmoderrn Context

Nákupem získáte 148 bodů

Anotace knihy

The study critically reviews literature on postmodernity and its implication on marketing, business-to-business marketing approaches and implications of postmodernity on it, sustainability and processes of entering market. The study is limited to engineering and manufacturing industry in South Wales region. The data reveals the continuum of value co-creation opportunities based upon the nature of customer. The most significant finding is the reflection of effectual process in B2B environment. In addition, the findings also exhibit the notions of postmodernity in B2B that reinforces literature.

Parametry knihy

1481

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: