Strategies for Fashion Brand and Private Label / Nejlevnější knihy
Strategies for Fashion Brand and Private Label

Kód: 14115201

Strategies for Fashion Brand and Private Label

Autor Sushil Raturi

The book titled Strategies for Fashion Brand and Private Label brings out some critical intrinsic and extrinsic attributes of Brands and Labels that influences customers purchase intention. This book is written with data, figures ... celý popis

1875


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Strategies for Fashion Brand and Private Label

Nákupem získáte 188 bodů

Anotace knihy

The book titled Strategies for Fashion Brand and Private Label brings out some critical intrinsic and extrinsic attributes of Brands and Labels that influences customers purchase intention. This book is written with data, figures , statistics with specific reference to Indian Retail Business , but the customers across the globe who believe in experiential retailing will be able to relate with the book. The book is based on the Doctoral work of author in India using one thousand retail customers.This book is of importance to academicians , Retail practitioners , Research scholars, Business Management students particularly those studying retail and Brand.

Parametry knihy

1875

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: