Strategies and Communications for Innovations / Nejlevnější knihy
Strategies and Communications for Innovations

Kód: 01657047

Strategies and Communications for Innovations

Autor Michael Hülsmann, Nicole Pfeffermann

The portfolio of communication activities has to be mastered by a company equal to the innovation portfolio. Thus, communications and innovations on a strategic level play an important role in business nowadays. For instance, stra ... celý popis

3373

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Strategies and Communications for Innovations

Nákupem získáte 337 bodů

Anotace knihy

The portfolio of communication activities has to be mastered by a company equal to the innovation portfolio. Thus, communications and innovations on a strategic level play an important role in business nowadays. For instance, strategic communication management can lead to a greater consolidation of communication fields, a greater impact on executive decision-making processes, and more consistent communication. The management activities have to focus on both the development of stakeholder relationships and the balance of activities in resource markets, product markets, and communication markets. Consequently, an integrated management view for innovations is required. This new book concentrates on new approaches and methods for strategies and communications for innovations. Moreover, an integrativ approach intend to bridge the gap between innovation management and communication management. This new book shall contribute to management science and will answer current question in business from a company or network perspective. It will also provide cutting-edge information and offer a knowledge source for researchers, students, and business representatives.

Parametry knihy

3373

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: