Strategie v podnikové praxi / Nejlevnější knihy
Strategie v podnikové praxi

Kód: 02078679

Strategie v podnikové praxi

Autor Jiří Vlček

Pokud má podnik reálnou a analýzami podloženou kvalitní rozvojovou strategii, má v dnešním turbulentním prostředí vytvořeny dobré výchozí podmínky pro získání, udržení či posílení konkurenční výhody. Kniha Filipa Šmídy „Strategie ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Strategie v podnikové praxi

Anotace knihy

Pokud má podnik reálnou a analýzami podloženou kvalitní rozvojovou strategii, má v dnešním turbulentním prostředí vytvořeny dobré výchozí podmínky pro získání, udržení či posílení konkurenční výhody. Kniha Filipa Šmídy „Strategie v podnikové praxi“, kterou vydalo nakladatelství Professional Publishing, se krok za krokem zabývá tvorbou konkrétní strategie podniku, vedoucí k získání, udržení a posílení konkurenční výhody firmy. Jejím cílem je upozornit na moderní trendy v managementu a poskytnout návod na vytvoření a realizaci konkrétní podnikové strategie. Vlastní, svým způsobem unikátní návrh procesu tvorby konkurenční výhody, probíhá v šesti krocích; každému kroku je věnována jedna kapitola. První kapitola se věnuje průzkumu a zhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí podniku a upozorňuje na důležité vývojové trendy. Čtenář se dozví podstatné informace o úloze technologie, konkurenčních strategiích, trendech vyskytujících se v okolí firmy a rozboru situace na trzích. Druhá kapitola je věnována základním kompetencím podniku, identifikaci, tvorbě a rozvoji klíčových organizačních a individuálních kompetencí, obsahem třetí kapitoly je popis procesu tvorby strategie. Pojednává o participativním přístupu k tvorbě strategie, informacích, potřebných k tvorbě strategie, tvorbě poslání a vize. Následuje popis principů, jimiž se strategie musí řídit, a návod na tvorbu a implementaci podnikového balanced scorecardu. Ve čtvrté kapitole, která tvoří jádro knihy, je popsán kontrolní rámec pro realizaci strategie. Sestává z balanced scorecardu a interaktivního panelu cílů. Tento rámec tvoří základ pro řízení portfolia projektů (multiprojektového prostředí). Balanced scorecard představuje totiž velmi dobrý rámec pro měření výkonnosti organizace ve čtyřech klíčových perspektivách (finanční, zákaznické, interních procesů, učení se a růstu). Zcela novým v naší odborné literatuře je zde spojení balanced scorecardu a interaktivního panelu cílů (IGP panel). Takto vytvořený strategický rámec představuje základ pro řízení multiprojektového prostředí, neboť tradiční koncepce řízení izolovaných projektů se v posledních letech stala zcela nevyhovující. Proto je řízení multiprojektového prostředí v knize věnována mimořádná pozornost. Pátá kapitola se věnuje ověření realizovatelnosti strategie změny. Zmiňuje se o úloze simulací, pilotních týmů a předstižených indikátorů balanced scorecardu. Náplní šesté kapitoly je realizace strategie změny a návrat na začátek procesu tvorby strategie. Pojednává o dvojité smyčce učení, tvorbě nových znalostí a aktualizaci priorit projektů v portfoliu. Sedmá kapitola analyzuje důsledky, jaké bude mít měnící se prostředí na vzdělávání a charakter práce zaměstnanců, osmá kapitola je věnována důležitosti systémového přístupu k podnikání. Tato ojedinělá kniha je určena všem manažerům, kteří v ní najdou mnoho podnětného pro konkrétní kroky, vedoucí k přípravě podnikové strategie, zajímavé informace v ní jistě najdou i studenti managementu. Jejím přínosem je ucelený systémový výklad problematiky, vytvoření strategického rámce pro kontrolu realizace strategie a popis řízení multiprojektového prostředí.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Ostatní vysokoškolská výuka

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: