Strategic Positioning in Voluntary and Charitable Organizations / Nejlevnější knihy
Strategic Positioning in Voluntary and Charitable Organizations

Kód: 09406742

Strategic Positioning in Voluntary and Charitable Organizations

Autor Celine Chew

Rekindling the critical analysis of the adoption of generic commercial (for-profit) management approaches in the non-profit context, Strategic Positioning in Voluntary and Charitable Organizations reveals that charities are positi ... celý popis

2123


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Strategic Positioning in Voluntary and Charitable Organizations

Nákupem získáte 212 bodů

Anotace knihy

Rekindling the critical analysis of the adoption of generic commercial (for-profit) management approaches in the non-profit context, Strategic Positioning in Voluntary and Charitable Organizations reveals that charities are positioning themselv

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Ownership & organization of enterprises

2123

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: