Strategic Planning in Social Service Organizations / Nejlevnější knihy
Strategic Planning in Social Service Organizations

Kód: 14262334

Strategic Planning in Social Service Organizations

Autor Gayla Rogers, Donna Finlay, John Galloway

Social service organizations are under increasing pressure to strengthen the level of professional management. Reduced government funding, the increasing number of service providers, and growing societal demand for responsible, ac ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Strategic Planning in Social Service Organizations

Anotace knihy

Social service organizations are under increasing pressure to strengthen the level of professional management. Reduced government funding, the increasing number of service providers, and growing societal demand for responsible, accountable, and effective social services are causing these organizations to seek ways to enhance organizational effectiveness and service delivery. In particular, strengthening management planning skills and using appropriate planning tools are essential to succeed in an increasingly competitive and under-funded market.While many professional management practices and techniques have been developed for and implemented in the corporate sector, few of these have been adequately adapted to the specific circumstances of the social service sector. This textbook introduces and demonstrates a systematic approach for undertaking effective strategic planning in this sector. Practical, field-tested frameworks and worksheets for improving an organizations strategic and long-term focus, and enhancing the rigor of its decision-making, supplement the material.The market-based approach - unique to this book - encourages an organization to examine the current and evolving needs of key stakeholders and identify which client groups it can best serve given its limited resources.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Social services & welfare, criminology Social welfare & social services



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: