Strategic New Product Development for the Global Economy / Nejlevnější knihy
Strategic New Product Development for the Global Economy

Kód: 04550926

Strategic New Product Development for the Global Economy

Autor Leonard H. Lynn, Toyohiro Kono

New product development is not just about creating successful new products. It is about creating new products that will help companies succeed in the global economy. It is also about eliminating products that no longer contribute ... celý popis

3313


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Strategic New Product Development for the Global Economy

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

New product development is not just about creating successful new products. It is about creating new products that will help companies succeed in the global economy. It is also about eliminating products that no longer contribute to the success of the firm. This book presents a blend of cases, original survey research, and theory, to show the principles used by successful firms in developing new products and pruning those that hold the company back.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

3313

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: