Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business / Nejlevnější knihy
Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business

Kód: 01220097

Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business

Autor Anderson

Ninety percent of businesses close after 10 years of operation. While many factors contribute to failure, the lack of an organized, measurable, strategic marketing plan often is the underlying cause. This book addresses these issu ... celý popis

525


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business

Nákupem získáte 53 bodů

Anotace knihy

Ninety percent of businesses close after 10 years of operation. While many factors contribute to failure, the lack of an organized, measurable, strategic marketing plan often is the underlying cause. This book addresses these issues by providing both marketing theory as well as workbook exercises.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

525

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: