Kód: 09495980
Strategic Marketing second edition deals with the theories and formulation of strategic marketing, discusses the analysis of the environment, and applies and evaluates marketing concepts through southern African case studies. ... celý popis
1399 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 140 bodů
Strategic Marketing second edition deals with the theories and formulation of strategic marketing, discusses the analysis of the environment, and applies and evaluates marketing concepts through southern African case studies.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy
1399 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )