Strategic Management of Universities in the Ibero-America Region / Nejlevnější knihy
Strategic Management of Universities in the Ibero-America Region

Kód: 09136498

Strategic Management of Universities in the Ibero-America Region

Autor Jairo H. Cifuentes-Madrid, Pablo Landoni Couture, Xavier Llin?s Audet

This book provides the readers with a map of the higher education systems and strategic management trends in the higher education institutions within countries of the Ibero-America region. The key feature of this volume is the pre ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Strategic Management of Universities in the Ibero-America Region

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

This book provides the readers with a map of the higher education systems and strategic management trends in the higher education institutions within countries of the Ibero-America region. The key feature of this volume is the presentation of a conceptual framework as a point of reference for the development of university management systems in a specific context. Furthermore, the book provides an overview of the development of higher education in Latin America and the Caribbean, to advance understanding of the changes observed in the institutional strategic management setting. The book examines and compares the types of strategic management processes used, as well as the models of applicability of strategy-making. This analysis is done by cutting through a critical review of the processes and systems of university management used in the various analysed countries, and pays special attention to the actors involved, the processes, the reporting systems, the expectations and the limitations. Additionally, the book introduces a methodology for the identification and implementation of best practice in university strategic management, and presents practical suggestions about the ways in which processes and models can be used to increase quality and competitive advantage.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Higher & further education, tertiary education

1681

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: