Strategic Event Creation / Nejlevnější knihy
Strategic Event Creation

Kód: 05030195

Strategic Event Creation

Autor Daryl May, Philip Crowther, Liz Sharples, Chiara Orefice

Changes in the wider environment have triggered a new normal for event creation. Heightened attendee expectations, a keener focus upon the return required by funders and wider stakeholders, and, of course, an ever more competitiv ... celý popis

1469

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Strategic Event Creation

Nákupem získáte 147 bodů

Anotace knihy

Changes in the wider environment have triggered a new normal for event creation. Heightened attendee expectations, a keener focus upon the return required by funders and wider stakeholders, and, of course, an ever more competitive event marketplace. Couple these with CSR, social media, globalisation and technology and the reasons event creation is now a strategic and multilayered responsibility are clear. Strategic Event Creation is the contemporary textbook that recognises and articulates this changed reality for students and professionals. It moves away from an older paradigm of simply 'making events work' and managing inputs to show a sector that now needs to be: outcome obsessed, stakeholder centric, strategically focused and driven by strategically aware reflective professionals. This text is based on a carefully designed framework which- * Delivers a clear overview of the key principles * Integrates theory with industry voices, cases and the practitioner perspective * Uses the lens of outcomes to anchor the role of inputs/processes/decisions/budgets * Delivers clear learning summaries and highlights key questions for reflection The broadly based and experienced author team are widely engaged with the events industry whose voice and insights inform the book throughout. It is designed to move students and professionals beyond event organising to strategic event creation. As the event industry has progressed effective event operations become a prerequisite to exist rather than a recipe to succeed. It will be an essential text for students studying Events, Festival, Conference and Exhibition Management at all levels, and also of significant use to a wide range of students in Tourism, Hospitality and Marketing. The practical 'real world' perspective means that it can help venue managers, event creators (across many areas), experiential marketing professionals and conference / training managers gain a broader understanding of the business context in which they are competing.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

1469

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: