Staying Ahead Of The Competition: How Firms Really Manage Their Competitive Intelligence And Knowledge; Evidence From A Decade Of Rapid Change / Nejlevnější knihy
Staying Ahead Of The Competition: How Firms Really Manage Their Competitive Intelligence And Knowledge; Evidence From A Decade Of Rapid Change

Kód: 05068965

Staying Ahead Of The Competition: How Firms Really Manage Their Competitive Intelligence And Knowledge; Evidence From A Decade Of Rapid Change

Autor Chris Hall, Babette Bensoussan

This book is essential reading for any manager who has to make competitive decisions - decisions which affect the competitive success of a corporation or business unit. The book is unique in that it is based on detailed research s ... celý popis

4434


Očekávaný dotisk
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Staying Ahead Of The Competition: How Firms Really Manage Their Competitive Intelligence And Knowledge; Evidence From A Decade Of Rapid Change

Nákupem získáte 443 bodů

Anotace knihy

This book is essential reading for any manager who has to make competitive decisions - decisions which affect the competitive success of a corporation or business unit. The book is unique in that it is based on detailed research spanning a decade of dramatic competitive change. Thanks to the internet, globalization, technological and demographic change, the velocity of competition is increasing and competitive decisions have to be made faster. The book, however, shows that many senior managers are unprepared and unable to meet quite common competitive challenges even half the time. Moreover, many firms have developed cultures where people do not trust each other with information critical to competitive success. Employees can spend more time competing with one another for the bonus pool than dealing with the real competitive forces. This book will equip managers with the intelligence and knowledge they need to make good competitive decisions at all levels of the organization.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

4434

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: